WestLake - Reisverslag uit Hangzhou, China van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu WestLake - Reisverslag uit Hangzhou, China van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu

WestLake

Door: jenb2002

Blijf op de hoogte en volg jeroen en Bettina

16 Oktober 2011 | China, Hangzhou

Zondag 16 Okt.
Uitslapen is er ook vandaag niet bij! Om 7.00 worden we wakker gemaakt door de klokken van de Belltower
Om 09:00 wachtten we in het zonnetje op onze vrienden. We gaan vandaag een wandeling rondom het Westlake maken. We worden verrast met de aanwezigheid van de man van Suzy, de vrouw van Mr. Xu en nog één van de andere jongens (we zijn z’n naam even kwijt). Ook hem geven we ons cadeau, hij neemt het in dank aan.
Mr. Xu heeft ook een cadeau voor ons, een schilderij door hem zelf geborduurd. Het teken wat er op staat betekent voor geluk en gezondheid..
Na een snelle koffie (take away) gaan we op pad. Na een wandeling langs het meer onderbreken we de tocht met een geweldige Chinese toeristenbus, waarna we de wandeling weer vervolgen langs een ander deel van het park.
Tijdens de lunch genieten we van verschillende gerechten waaronder ook de specialiteit bedelaarskip in het bekende restaurant Louweilou.
Na nog een fikse wandeling eindigen we per taxi in onze hostel waar we met z’n allen foto’s op de laptop bekijken van onze reis en van ons thuisfront. Om 19:00 houden we het voor gezien, we zijn allemaal doodmoe. zzzzzzzzzzzz

Is Omi al weer terug in Tricht?
En, in Tiel ook alles goed,gezien we vandaar geen reactie ontvangen??

• 16 Oktober 2011 - 13:14

Tineke En Leo:

Ha wereldreizgers,

De foto's zien er weer prachtig uit. Die pagodetoren met het meer op de voorgrond vooral. Leuk om jullie zo te kunnen volgen. We beginnen op deze manier toch wat meer aanhanger van het digitale tijdperk te worden. Ook al zie ik ook ons nog niet zo snel gaan tweeten. Dat wij samen als echte tweeties al vaak zat op de bank.

Fijne dag. Wij zullen er 1 (of meerdere) op jullie drinken.

Groet, Tineke en Leo

• 17 Oktober 2011 - 09:42

Ineke:

Hebben jullie na deze vakantie er wel een week bij aangeknoopt om uitteslapen en bij te komen van al deze indrukken. Het is heel leuk dit reisverslag te volgen . Heb gisteren nog aan jullie gedacht toen ik in hoek van holland zat er stond een wegwijzer met sjhanghai maar 8934 kilometer daar vandaan. Groetjes uit avezaath