brrrrrrrrrr, hollands weertje - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu brrrrrrrrrr, hollands weertje - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu

brrrrrrrrrr, hollands weertje

Door: jenb2002

16 November 2013 | Nederland, Tiel

Terug in ons eigen kikkerlandje,
met een temperatuur verschil van bijna 30 gr.
met een tas vol was, en een gelijk gebleven gewicht....marlies, helaas ;)
Anja en jos, bedankt dat jullie deze enerverende reis met ons wilde beleven.
helaas komt ook aan dit avontuur weer een eind.

Het was een positieve cultuur shock, maar een hele mooie bijzondere expeditie.
Het is een 3e wereld land, waar je naar toe gaat voor de zon, mooi natuur, maar bovenal voor de kleurrijke cultuur!
Een veilig land, waar je geen uitgebreide keuken of veel groot wild op safari vind.
De mensen zijn supervriendelijk en nog onbevangen, nog niet onder invloed van de westerse cultuur. De mensen zijn gelukkig met wat ze hebben en dankbaar als ze iets krijgen. Een land waar je rijk word van de lach en gastvrijheid! Wij zijn blij dat we deze lach hebben mogen delen!
Toch kijken we er naar uit om terug te keren naar onze eigen vertrouwde wereld.

Abaraca (dank je wel) Senegal en Gambia, fojato (tot ziens)

• 16 November 2013 - 13:21

Ineke:

Welkom in ons koude kikkerlandje heb genoten van jullie reis verslag nu maar weer even acclimatiseren.
    En na genieten van deze vakantie.