On the road - Reisverslag uit Singapore, Singapore van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu On the road - Reisverslag uit Singapore, Singapore van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu

On the road

Door: jenb

Blijf op de hoogte en volg jeroen en Bettina

03 November 2014 | Singapore, Singapore

ON THE ROAD
4 november, 01:15 uur;
Na een reistijd van een kleine 15 uur zijn we aangekomen in Singapore.
En eigenlijk valt het allemaal nog mee………. We voelen ons nog fit! ( al zeggen de foto’s misschien iets anders)
Zondag zijn we door Gerrit en Hetty afgedropt op Schiphol, gelukkig hadden we thuis uiteraard al het e.e.a. georganiseerd dus konden we zo door naar de bagage drop off, 4 weken, 2 personen, 1 tas…..
Helaas de mannetjes in de bagagekelder mogen niet meer dan 32 kg tillen van de
Arbodienst, dus toch 2 setjes kleding in de extra rugzak en 2 stuks ruimbagage ingechecked.
Nog even een burgertje, bakkie koffie en daar komt de Emirates 777 al aan. Jeroen had zoals gewoonlijk weer de stoelen gefixed, lekker achterin, de eerste rij van 2 en…..lekker ruim. Wij zijn erg te spreken over Emirates. Goede organisatie, strakke timing, sluit maar echt niet eerder in de rij aan om in te stappen, (zoals een heleboel kudde dieren vaak doen), zone C is niet zone E, gewoon achteraan aansluiten, wat hadden wij een lol.
Ook in Singapore ging het van een leie dakje, trein, metro voor ons maar tikken, alsof we in china waren. 23:30 uur checkte we in bij Hotel Royal, tja toen was het helaas te laat om nog de lightshow te bewonderen( daar komen dan nog maar een keer voor terug ;), maar wel nog tijd voor een originele hap op de Singaporese foodmarket. Wat een belevenis..een warm welkom een keus uit heeel veeeel stalletjes, en lieve mensen. Uhhh we waren even in twijfel dit is toch een reis naar Australië….
Nu weten jullie dat we goed op weg zijn naar onze bestemming, dus oogjes dicht en snaveltjes toe.

• 03 November 2014 - 19:04

Mels:

Geniet er van kanjers en kom veilig weer terug! xxx

• 04 November 2014 - 09:46

Nellie Keij:

Hee stelletje globetrotters,

Leuk weer om van jullie reis mee te mogen genieten.
    allemaal weer spannend hoor!!!!!
    Dit is zeker weer allemaal anders maar wel gaaf.
    we hopen dat jullie er fijn van kunnen genieten,maar wel goed op elkaar letten hoor,daar in de vreemde
    haha,je hoor allemaal van die rare dingen.
    maar goed jullie reis is goed van start gegaan en nu maar hopen dat het zo blijft.
    goeie en spannende indrukken toegewenst en tot hoors.
    knuffel en kus van ons.