Bilmassage…. - Reisverslag uit Liberia, Costa Rica van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu Bilmassage…. - Reisverslag uit Liberia, Costa Rica van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu

Bilmassage….

Door: jenb2002

Blijf op de hoogte en volg jeroen en Bettina

08 November 2016 | Costa Rica, Liberia

Dinsdag 8-11-2016
05:45 het geluid van verschillende parkieten doet onze ogen openen. Terwijl we koffie zetten komt een boer te paard langs met een kudde koeien. Het hotel heeft weg van een luxe ranch, zo dus de geur ook. Vanuit een hangmat genieten we van de koffie als de zon langzaam opkomt. Het uitzicht is weer prachtig tussen het berglandschap. Om 9:00 staat onze nieuwe gids met zijn paarden op ons te wachten bij de ranch. Na een kleine introductie klauteren we elegant op de paarden en maken we een prachtige rit door de wisselende velden en bossen. De paarden klimmen de heuvels op via de rotsachtige paden. Zo ook weer naar beneden tussen de verschillende bomen en struiken met zoete vruchten. Af en toe gaan de paarden in galop wat onze billen o zo leuk vinden . (hie haaa Hit it up girl en boy, schudden met die billen). De gele vlinders fladderen door de citroengeurende planten als wij passeren. Na 2 uur van de rit en de omgeving te hebben genoten lopen we als echte cowboys met pijn in onze billen lachend terug naar ons hutje. Na een plons in het zwembad gaan we een paar kilometer rijden met de auto om bij de Spa ons te laten masseren. Heeerlijk!!!! Op weg naar de volgende locatie met de auto spotten we nog een kapucijnaapje die ons pad kruist. We komen na een rit van 15 minuten over een hobbelweg aan bij de Hotsprings. Via een makkelijk bospad van 10 minuutjes lopen zien we verschillende baden langs tussen de rots en de rivier. De damp van het water nodigt ons uit om erin te gaan… welke eerst?, uiteindelijk begrijpen we, dat we het moeten opbouwen, eerst die van 37°c en dan die van 38°c 39°c en 40°c, °temp, vervolgens ons insmeren met modder, opdrogen en daarna de koude rivier in…. Geweldig, maar heeet en kooooud!!!!
Rond half 6 rijden we snel terug om voor het pikkedonker over het rotte hobbelpad terug te zijn. Na nog een extra douche genieten we in het restaurant van een lekkere biefstukje, met op de achtergrond live muziek. Rond half tien liggen we ontspannen in ons bedje mmmm

• 12 November 2016 - 13:56

Linda:

Haha, bilmassage en een modderbad. Het avontuur van deze dag spreekt mij ook wel aan. Beter dan al die "enge" beesten, jungles etc.
    Wat beleven jullie weer veel mooie momenten, zeg.
    Heel veel plezier nog!!!
    XXX