Baie Dankie - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu Baie Dankie - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu

Baie Dankie

Blijf op de hoogte en volg jeroen en Bettina

02 November 2012 | Nederland, Tiel

Vrijdag 2 november 15:00uur
Vandaag Koeien, schapen, merels en mussen gespot, jawel jullie lezen het goed, we zijn weer in ons koude kikkerlandje.

Gisteren lekker gestruind over de toeristische marktjes in het six district van downtown kaapstad. Natuurlijk van alles met afdingen gescoord. Nog 1 keer zijn we met de bus een ere rondje door Kaapstad gereden om afscheid te nemen van deze bijzondere vakantie. Bij de Belg sluiten we de avond in stijl af met een 3 gangen diner...met natuurlijk het afrikaanse wijntje.
Rond 20:30uur worden we keurig opgehaald en ook het vliegtuig brengt ons keurig op tijd thuis.

We zijn nu aan het na genieten, 3 kg zwaarder van al het lekkere eten en de wijntjes.

Het was een reis met veel verschillende landschappen, een groot dierenrijk, wisselende weersomstandigheden. Armoede, maar ook veel rijkdom (meer als dat wij dachten).
Vooral veel vriendelijke behulpzame mensen ontmoet, ook het verschil tussen wit en zwart was nog steeds zichtbaar. Eigenlijk te veel op op te noemen, maar wel iets waar we nog lang over kunnen dromen.
Een ding is zeker;
Het was verschriklik mooi, Baie Dankie vor die Blije Land, wij jou gan mis en wij kom seker wir.........

• 02 November 2012 - 17:15

Linda:

Welkom thuis

• 02 November 2012 - 19:36

Tonneke:

Oh Jeroen en Bettina, ik kan niet wachten op de live verhalen! Wel fijn dat jullie weer veilig en gezond terug zijn in ons land, WELKOM THUIS!!!!! Dikke kus en hoop jullie snel te zien en te spreken! XXX

• 02 November 2012 - 22:11

Tamira:

WELKOM THUIS......!!!!Kacheltje thuis aan en lekker nagenieten van jullie
    mooie reis!!!Bettina tot dinsdag benieuwd naar de verhalen....!!!Fijn weekend!!xx

• 03 November 2012 - 09:49

Edwin , Inez En Mike:

Ook namens ons Welkom thuis !!
    Wat is de tijd omgevlogen en wat hebben jullie weer veel beleefd !! Liefss