valse start - Reisverslag uit Banjul, Gambia van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu valse start - Reisverslag uit Banjul, Gambia van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu

valse start

Door: jenb2002

Blijf op de hoogte en volg jeroen en Bettina

02 November 2013 | Gambia, Banjul

Valse start!
Donderdag 31 oktober.
Na een relaxte treinreis omhelzen we Anja en Jos in het hotel.
Nadat we de koffers gedropt hadden vertrokken we weer per trein
Naar Amsterdam. Tja in de haast....snel de trein halen, oja ff inchecken, in de trein springen. Komen Jos en Anja erachter dat hun ov kaart nog geactiveert moet worden voor de trein, maar in alle haast staan Jos en Bettina al in de trein en Jeroen en Anja daarbuiten als deze wegrijd. Goeie start he. Jos zwart rijden terwijl de conducteur de hele rit naast hem stond. Lef he. Binnen 2 minuten treffen we elkaar op centraal station.

Afgelopen vrijdag ontvingen wij de visums.... 3 stuks, die van Bettina niet.
Wij sneleen mail retour naar de ambasade.....
We konden gewoon vertrekken was het antwoord, jaja nou ja Gambia kunnen we binnen en anders blijf Bettina 2 nachtjes in Senegal bij die gezellige Zwarte Pieten slapen. ( Anja wil dan ook wel gezellig blijven) ;)

In Amsterdam aangekomen, hebben we na een wandeling over de dam en de wallen een supercoole ervaring gehad bij de Ice bar; Onder een genot van een borrel in een ijsglas, filmpje kijken bij min 10.
Per tram vervolgen we ons avontuur naar de prinsengracht.
In de Jordaan is het echt genieten " Bij Ons".
Onder het genot van Tante Leen, Sjonnie Jordaan, worden de heerlijkste Hollandse gerechten geserveerd! Tomatensoep, zuurkool, advocaat. Arm in arm zingen tussen de gerechten door, heerlijk zo'n Hollands begin van een West-afrikaans avontuur.

• 04 November 2013 - 11:15

Linda:

Geen gekke avonturen van Bettina na de advocaat?