Bye Bye Bali - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu Bye Bye Bali - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu

Bye Bye Bali

Door: jenb2002

Blijf op de hoogte en volg jeroen en Bettina

21 November 2015 | Nederland, Tiel

Vrijdag 20-11-2015
De regen tikt tegen de ruiten, we zijn weer thuis.
Na een wisselvallig nachtje zitten de eerste wasjes in de machine!
De dinsdag 17-11-2015, was een lekker relaxed dagje, rond hangen bij het zwembad en uiteraard weer een massage. Om 12.00 gaan we lunchen met Tante Tiny, als dank voor al haar goede zorgen. Ze geniet er zichtbaar van, we wisselen onze nummers en facebook uit, zo kunnen we een beetje contact houden. Uiteraard vraagt ze of we nog eens terugkomen, nou….wat denk je zelf..haha
Eigenlijk zouden we vandaag worden opgehaald, gezien de aswolk problemen zijn bijna alle nachtvluchten gecanceld. Qatar heeft bedacht ons op te halen en naar een hotel in Kuta te brengen om de volgende dag naar het vliegveld te gaan. Het lijkt ons niks en we hebben kunnen regelen dat we in ons “eigen” hotel kunnen blijven. Jeroen bedenkt zich dan ook maar om met een taxi naar de luchthaven te gaan, zijn we mooi alle bussen voor!!! Tante tiny regelt Oky, en zal ons dus woensdag om 13.30 naar de airport brengen…
Lekker nog een hele dag in Segara…
S’ avonds sluiten we onze vakantie af bij The little bird, ons inmiddels stamrestaurant met live muziek. Terug op het hotel maken we de drankvoorraad leeg en Rommelen wat met onze koffers.
Woensdag 18-11-2015
Vandaag is dan echt de dag van vertrek, voor we gaan ontbijten hebben we alle bagage klaar staan. Na het heerlijke ontbijtbuffet gaan we nog even het dorp in, laatste inkopen doen en nog ff snuffelen langs de kraampjes, uiteraard slaan we de “vlooien”niet over. Edwin heeft eindelijk de oplossing gevonden, overal roept hij Bankroet, haha
Bij terugkomst plonzen we nog even in de pool, en zijn we klaar voor vertrek, natuurlijk komt tante tiny ons uitzwaaien. Op de luchthaven loopt alles vlotjes, mede door dat we wat eerder zijn dan de rest. Op Doha hebben we nu een overstaptijd van 9.30 uur, en krijgen van Qatar airways een hotel, na het nodige geregel komen we om 24.00 uur aan, omdat we om 5.00 weer moeten vertrekken duiken we snel in bed, 4.00 wekkertje, even lekker douche en dan, in de warme kleren voor de aankomst in ons koude kikkerlandje.
Het ontbijt hier is minder, of eigenlijk niet goed geregeld, we hadden moeten bellen voor roomservice i.p.v. naar het restaurant te gaan. Snel wordt er iets in elkaar geflanst, letterlijk…. Maar goed we gaan voor het laatste stukje van onze reis. Ook deze vlucht wordt weer prima verzorgt, Qatarairways heeft alle vluchten prima uitgevoerd en verzorgt. Om 12.30 (20 min eerder dan gepland) landen we op Amsterdam Schiphol.
Hier eindigt onze zeer bijzonder reis. Wat hebben we genoten.