Tijd voor natte voeten in de zon - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu Tijd voor natte voeten in de zon - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu

Tijd voor natte voeten in de zon

Door: jenb2002

Blijf op de hoogte en volg jeroen en Bettina

02 Oktober 2017 | Nederland, Tiel

Lieve mensen,

na een enerverende rondreis vorig jaar in Midden Amerika nu een paar weekjes relaxe en duiken.

Zoals de meeste inmiddels wel weten heeft ook Bettina afgelopen Mei in Egypte haar duikbrevet gehaald. onder leiding van Karim el Hemeidy.

Samen met Edwin en Inez hebben we er de nodig duiken gemaakt en heel veel moois gezien.

Om deze passie nu samen te beleven, gaan we deze keer onze duikervaringen uitbreiden en de Filipijnen te bezoeken.

Op Malaspascua en Bohol zullen we menig duikje gaan maken, tevens zijn we uiteraard nieuwsgierig naar de cultuur en verdere omgeving van dit lang gerekte eilanden land.

• 03 Oktober 2017 - 10:14

Nellie Keij:

Hoi hoi, lieve globetrotters,

leuk jullie reis weer mee te mogen beleven.
    niet te diep duiken en vooral niet vergeten boven te komen hihi.
    Jullie zullen zeker weer heel veel indrukken op doen.
    Geniet van de Filipijnen, maar zorgt dat jullie niet naar de Filistijnen gaan haha.
    Maar dat zit wel goed, hele fijne tijd samen, en let weer goed op elkaar daar in de vreemden!!
    Tot wederhoren en dikke kus van ons XXXXX