zai jian China - Reisverslag uit Sjanghai, China van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu zai jian China - Reisverslag uit Sjanghai, China van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu

zai jian China

Door: jenb2002

Blijf op de hoogte en volg jeroen en Bettina

20 Oktober 2011 | China, Sjanghai

Donderdag 20 okt.
09:00uur onder het genot van koffie zetten we de foto’s van elkaar over op een stickje. Van Mr. Xu krijgen we nog een cadeau; postzegels van China die hij in 20 jaar gespaard heeft. En van Suzy krijgen we een boekje van een gebied wat we nog zeker moeten komen bewonderen, er zit een entreekaartje bij die een jaar geldig is. (stille hint)
We vertrekken rond 10:00uur richting station, we droppen onze koffer en gaan in deze buurt nog eenmaal shoppen, nieuwe poging voor schoenen en kleding. En jawel, we scoren een shirtje. Na een snelle lunch gaan we richting trein.
In de wachtruimte hebben we het over om bij elkaar terug te komen!
Om 14:45 nemen we met een brok in onze keel afscheid van onze vrienden, na een flinke knuffel en 3 x uitzwaaien verdwijnen ze uit ons blikveld.

Onze reis brengt ons vandaag terug naar Shanghai waar we eerst uitrusten in een luxe hotelsuite; 2 badkamers, 3 slaapkamers een woonkamer en keuken, dit is geen grapje. Morgen vliegen we terug naar Nederland. Als jullie allemaal wakker worden zijn wij onderweg. We verwachten vrijdag rond 22:15 uur te landen. Pa onthoud je parkeervak als je ons komt ophalen ;)

Dankzij Suzy en Mr. Xu hebben we China leren kennen op een manier die we nooit zouden kunnen ontdekken. We gaan het land, maar vooral onze vrienden missen. Wij hopen dat we ze weer snel zullen ontmoeten.
Suzy en Mr. Xu nogmaals bedankt voor alles. De cadeaus krijgen een ereplaats en de herinneringen blijven voor eeuwig.

Er bestaat een stelling; je houd van China of je haat China, wij HOUDEN van China!

Zai jian China

• 20 Oktober 2011 - 16:23

Leo En Tineke:

Heeej J&B,
    Een hele goede vlucht toegewenst!!!
    Het zal wel weer even een overgang zijn wanneer jullie weer in Nederland zijn maar... het is hier ook best leuk.
    Liefs Leo en Tineke

Goede vlucht lieverds! Tot gauw! x

• 20 Oktober 2011 - 17:00

Eline:

Hoi j en B,
    In mijn vorige berichtje was ik vergeten te vermelden, dat ik het wel een hele stoere foto van je vind Bettina :) (hangend op de kop)
    Het lijkt wel of je uit een actiefilm komt rollen 'Stoere Lara Croft' ;)
    Jullie zijn denk ik nu op weg richting het vliegveld.
    Goede vlucht en tot sinas!
    xx

• 21 Oktober 2011 - 21:06

Inez:

Een hele goede reis terug gewenst en hopelijk tot snel ! X

• 22 Oktober 2011 - 08:04

Nellie Keij:

Hoi hoi,Ben even een paar dagen niet op de PC geweest en zie dat jullie nu inmiddels thuis moeten zijn.
    Hoop dat jullie een goeie terug reis hebben gehad en met heel veel goeie herinneringen terug kunnen denken aan deze mooie reis!!!!!!
    Maar het was leuk om deze trip op deze manier mee heb mogen maken.
    Zie jullie beslist heel gauw en dat we dan nog meer foto,s kunnen bewonderen.
    Endit zal nog wel weken duren voor dat je hierover blijft praten,dit zullen jullie natuurlijk je levenlang blijven herinneren en zoals ik lees misschien volgend jaar terug hihi.
    Groetejes,kus en tot gauw.