"vervolg" welkom - Reisverslag uit Banjul, Gambia van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu "vervolg" welkom - Reisverslag uit Banjul, Gambia van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu

"vervolg" welkom

Door: jenb2002

Blijf op de hoogte en volg jeroen en Bettina

02 November 2013 | Gambia, Banjul

Bij de volgende stop , weer begroeting met velen kids, dansen knuffelen polonaise, handjes vast houden. Nadat Abdul ze afgewimpeld heeft ,beklimmen we een gebouw waar we van het uitzicht genieten van Banjul en bovenin was een vodoomuseum. Erg luguber.
Vervolgens bezoeken we het nationale museum, waar we een beeld kregen van het leven van Gambia.
Om 12:00 genieten we van een warme lunch aan het strand. Anja en Bettina wandelen nog even over het strand. Betina word meegevraagd naar een boederij en Anja word bijna ten huwelijk gevraagd.je snap wel dat die mannen wat anders wilden. 2 dames alleen op pad.... toen ze naar onze mannen vroegen taaide snel af.
Om 15:00 is het weer luieren aan het zwembad. Weer bijkomen van de bijzondere indrukken en de vriendelijkheid van het land. Morgen gaan we het binnenland in , waar het echte avontuur gaat beginnen, verweg van alle luxe en geen stroom, dus de verhalen zullen nu even op zich laten wachten, totdat we weer in "de bewoonbare" wereld zijn. Tot dan!

• 02 November 2013 - 23:13

Miranda:

Veel plezier in de rimboe en als je de Kamara's tegenkomt, dan wegwezen. Die tuffen in je gezicht. Rare stam!

• 03 November 2013 - 13:01

Stephanie:

Wat een avonturen al in zo'n korte tijd, haha! Volgens mij hebben jullie het goed naar je zin! Geniet van het binnenland, doe voorzichtig. Dikke kus ook van Samuel