Rinjani gooit G(AS) erop - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu Rinjani gooit G(AS) erop - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu

Rinjani gooit G(AS) erop

Door: jenb2002

Blijf op de hoogte en volg jeroen en Bettina

07 November 2015 | Nederland, Tiel

Nog even een bakkie Hollandse koffie, brood met hagelslag en dan...
Na weken van klussen aan ons nieuwe stulpje, gaan we even lekker gnieten van heerlijk weer, cultuur en zon,zee,strand.

We vliegen namelijk over een paar uur naar Bali, samen met onze vrienden Edwin en Inez, voor wie dit de eerste "verre"trip zal zijn.

Het vertrek stond nog wel even op een spannend randje, de vulkaan Rinjani op het naburige eiland Lombok, had besloten juist nu te gaan roken, (maar ja ouder dan 18 dus, je mag er niks van zeggen). Het waren dus nog even spannende dagen of ons vliegtuig wel kon vertrekken.

Donderdagavond kwam het verlossende berichtje, alles kan gewoon door gaan, na drie dagen sluiting van het vliegveld werd deze gelukkig weer geopend, nadat de wind gedraaid was.

Nu zitten we dan, gepakt en wel aan een laatste bakkie voordat Ed en Inez ons oppikken om aan de "lange"reis te beginnen van ongeveer 19 uur.
Tja niet echt dichtbij om even uit te rusten in het zonnetje voor een "relax"vakantie ( hahahahah past ook echt bij ons. )

We proberen jullie natuurlijk regelmatig te delen in al onze avonturen die we gaan beleven, maar relaxen en genieten zullen bovenaan staan!
Bali here we come....

Groetjes,
Jeroen, Bettina, Edwin en Inez

• 07 November 2015 - 10:01

Ineke:

Hele goede reis jullie en geniet er van met z'n alle

• 07 November 2015 - 10:37

Henri:

Have fun, and time permitting ,its only about another 6-7 hours to get to our place.

• 07 November 2015 - 11:19

Mels:

Kanjers, een heeeeele fijne vakantie gewenst. Geniet er lekker van! Dikke zoen van ons :-)

• 07 November 2015 - 11:48

Danny:

Fijne vakantie!!

• 07 November 2015 - 20:05

Chris, Linda, Yorick En Milan :

Geniet van de welverdiende rust.
    Heel veel plezier allemaal

• 08 November 2015 - 18:11

Miranda:

Heel veel plezier met z'n allen!

• 09 November 2015 - 13:00

Monique:

Een hele fijne vakantie geniet ervan