Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: jenb2002

Blijf op de hoogte en volg jeroen en Bettina

01 Oktober 2011 | Nederland, Tiel

Zaterdag 1 oktober 2011
Ja ja, het is bijna zover. Nog 47 uur en 5 minuten en 10 seconde.
vakantiestress; Help wat moeten we in onze koffer doen, kan dit shirt wel of niet, Nemen we nu wel die extra broek mee, moeten we nog ondergoed erbij kopen?,etc.,etc. Uiteindelijk hebben we alle extra’s geschrapt, en bedacht dat dit een survival vakantie is, daar hoor dingen incompleet bij :)enne ze hebben daar ook winkels! Maar het is ons dus ook dit jaar weer gelukt. En…één voor ons voor in het Guinness boek; máár 21 kg in 1 tas (goed hé van ons!) Alles staat klaar, het huis is lekker schoon, en de tuin is winterklaar! Zo nu eerst lekker relaxen met de “Sissende Sampan” in het zonnetje 28C°.
Vanavond lekker pannenkoeken bakken (dit doet we buiten blijft het fornuis lekker schoon). Dan om 20:00u borrelen bij de buren en de sleutel afgeven.
Zondag nog een dagje relaxen; effen op bezoek bij oma, Hetty en Gerrit, s’avonds helemaal in stijl een heerlijk rijsttafel eten bij Ma.
Maandag komt Gerrit ons om 10:00 uur ophalen en als we de auto weg hebben gebracht bij de garage, dan gaan deze drukke mensen echt van de reis genieten. Oja, we hebben ook nog een date met Mels bij Starbucks rond 12:30 op Schiphol. En dan… echtwaar, gaat de vlucht om 14:55u van start, we verwachten dinsdagochtend rond 08:30u in Beijing aan te komen….
Jullie horen van ons x

• 01 Oktober 2011 - 14:02

Nellie Keij:

Nou wij wensen jullie een hele goeie reis en veel plezier!!!!!
    Alleen als ik al naar jullie reis verslag kijkt,krijg ik ook een beetje kriebels.....van de spanning da he.
    Kijken jullie wel heel goed uit!!!!!
    We hopen dat het allemaal heel goed verloopt en lekker ervan genieten.
    Groetjes en een dikke reis zoen,doe voorzichtig.

• 01 Oktober 2011 - 17:24

Adoptiemama Anja:

he schatjes nou het is eindelijk zover.
    Jullie zullen ongetwijfeld de tassen en koffers verantwoordelijk hebben ingepakt (jeroen kennende)Wat een avontuur nu komt het toch echt van.
    Ga lekker genieten pas goed op jezelf en we gaan met jullie meeleven.
    Dikke kus van jullie adoptiemoeder en Jos natuurlijk. XXXXXXXXXXXXXX

• 02 Oktober 2011 - 08:10

Ineke V.d. Poll:

Nou mensen een hele fijne tijd en wel terug komen hoor ook al is het daar geweldig je heb nog een taartje tegoed van mij .
    groetjes

• 03 Oktober 2011 - 07:40