de eerste bevestigingen - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu de eerste bevestigingen - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu

de eerste bevestigingen

Door: jenb2002

01 Februari 2014 | Nederland, Tiel

Een reis naar Down Under,
dat is iets wat je niet even op de bonnefooi gaat ondernemen.
Uiteraard zijn er mensen die het vliegtuig pakken en dan wel zien waar het schip strand.
Maar, zoals jullie wel weten is Jeroen nog al georganiseerd, en laat niets aan het toeval over, haha.

Gisteren hebben we de eerste bevestigingen van Erik ontvangen.

Ons Vlucht schema;

Een vluchje naar Australië doe je niet zo maar ff, je bent minimaal zo'n 24 uur onderweg.
Natuurlijk wil je er zo snel mogelijk zijn, maar de afstand en de tijdzones maken het verstandig een stop-over in te plannen, zodat je langzaam aan het tijdsverschil went en....een break hebt in de lange reis.

Onze reis ziet er nu als volgt uit;

Van Amsterdam-via Dubai- naar Singapore
Hier zullen we een nacht over blijven en kunnen we mooi deze wereldstad even mee pakken.

Van Singapore-via Brisbane- naar Cairns
Hier begint ons avontuur in Australië

Na 4 weken komt toch helaas de tijd weer aan om huiswaarts te keren.
Van Sydney-via Bangkok en Dubai- zullen wij na een maand weer landen op Nederlandse bodem.

Jaja, de terugreis gaat in 1 ruk door want, als je toch naar huis moet, slaap je het liefst weer in je eigen bed.

• 01 Februari 2014 - 17:23

Hetty:

Hallo J en B,
    hebben jullie ook voor mij een ticket besteld? Want ik wil nu ook mee Down Under.
    Ik wil op een paar mooie foto's. Ook in Singapore.

Ik zie jullie binnenkort.