een nieuw avontuur - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu een nieuw avontuur - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu

een nieuw avontuur

Door: jenb2002

Blijf op de hoogte en volg jeroen en Bettina

29 April 2012 | Nederland, Tiel

Lieve familie en vrienden,

Lang hebben wij nog nagenoten van een enerverende reis door het prachtige China, ondanks dat wij maar een klein gedeelte van dit enorm grote land hebben gezien, hebben we toch een goede indruk gekregen van wat het allemaal te bieden heeft.
We gaan dan zeker ook nog eens terug.

Momenteel zijn we aan de voorbereiding voor alweer een nieuw avontuur. Het staat al jaren hoog op de travel-list, en nu gaat het dan toch gebeuren.
We gaan naar Zuid Afrika, 3 weken rond toeren met de auto, op zoek naar de big 5, de prachtige natuur en de kleurrijke steden.

Zoals jullie begrijpen, weer een hoop te regelen en te organiseren.

We hopen dat jullie het weer leuk vinden ons te volgen, voor en tijdens onze ondekking van dit inspirerende werelddeel.

J en B

• 29 April 2012 - 12:27

Angela:

Hé Bettina,

je hoeft alleen nog maar de big 4 te zoeken, die laatste heb je al! hahaha...

• 29 April 2012 - 19:36

Nellie Keij:

Tjonge tjonge,wat een globetrotters hihi,maar wel weer leuk,zeker zouden wij het leuk vinden de reis via de PC weer mee te mgen maken!!!!
    Wel weer een enorme ervaring.
    Horen wel wanneer dat ga gebeuren,eerst nog wel een avondje gezellig eten hoor,gauw even afspreken.
    Kus en groetjes.

• 30 April 2012 - 07:30

Ineke:

Nou ik ga jullie zeker volgen binnen kort maar eens een bakkie doen dan kunnen jullie alles vertellen over de plannen. Groetjes fijne dag vandaag