Weer een stapje dichterbij......... - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu Weer een stapje dichterbij......... - Reisverslag uit Tiel, Nederland van jeroen en Bettina Blitterswijk - WaarBenJij.nu

Weer een stapje dichterbij.........

Door: jenb2002

Blijf op de hoogte en volg jeroen en Bettina

23 Juni 2012 | Nederland, Tiel

Hallo allemaal,

Enkele maanden geleden hebben wij het al verteld, we gaan naar Afrika!!!!

Het stond al wat jaartjes op ons lijstje maar, gaat nu dan toch echt gebeuren.
Het was wel even puzzelen, maar gelukkig, met de hulp van Erik (VakantieXperts) hebben we een prachtige route uitgestippeld.

We reizen van Johannesburg via Swaziland naar Durban, vandaar vliegen we naar Port Elizabeth en rijden dan verder naar Kaapstad.

Jullie horen het al, weer een verscheidenheid aan natuur, cultuur en uiteraard wilde dieren. Ook de overnachtingslocaties zijn bijzonder te noemen, een tentenkamp, originele swazi bijenhuisjes, lodges, enz,enz.

Afgelopen week hebben we ook ons Internationaal rijbewijs gehaald, nu mogen we in ieder geval rijden in Z-A.

Jaja, jullie horen het, de voorbereidingen zijn alweer in volle gang. Jeroen heeft zelfs de vliegtuigstoelen alweer vast gezet, haha.

Ondanks dat we al veel hebben gedaan, moet er ook nog aardig wat gebeuren. achja, we hebben nog een maandje of 3 dus, komt het ook deze keer wel weer goed.

Gr Jeroen en Bettina

• 14 Oktober 2012 - 10:28

Alie:

Hoi kids
    .Zijn jullie al op weg ik kreeg van ochtend bettina s bericht pas vandaar dit late bericht.Het volgende zal als deze luk wel wat langer zijn .Geniet samen van deze mooie vacantie lieve gr. mama
    tot hoorns

• 17 Oktober 2012 - 12:07

Alie Van Riemsdijk:

Even proberen of jullie dit bericdhtje nu kijigenxxxxxxxx